Advertisement

Responsive Advertisement

Google AdWords Eğitim Seti İndir – Güncel 2020 Türkçe

 

Google AdWords Eğitim Seti İndir – Güncel 2020 Türkçe

Enes Usta arkadaşımızın anlatımıyla Google AdWords nedir? Ne için kullanılır? her şeyi A’dan Z’ye kadar bu eğitim seti sayesinde öğrenebilirsiniz. 2020 güncel sürümüyle sunduğumuz eğitim setinin içeriğinde Türkçe anlatımlı toplan 8 adet video bulunmaktadır. hemen herkesin kullandığı bir numaralı tarayıcı Google ‘nin reklam servis aracı olarak bilinen AdWords hakkındaki her şeyi en ince ayrıntısına kadar bu eğitim setiyle Reklam nasıl verilir, Reklam stratejileri nelerdir. kaç çeşit Reklam modülü vardır bilgisine sahip olarak bu sayede edindiğiniz bilgilerle sizde kendi Reklamınızı Google verebilir..

sitemizde daha önce sunduğumuz setleri Eğitim Seti İndir kategorisinden göz atabilirsiniz.

KAYNAK

Yorum Gönder

0 Yorumlar